فیروزه نیشابور

قیمت سنگ فیروزه

نیم ست فیروزه

قیمت سنگ فیروزه

شرکت نورا گوهر و فروشگاه فیروزه نور واقع در شهر سنگ و معدن فیروزه نیشابور می باشد، بهترین ومرغوب ترین سنگ فیروزه اعم از انگشتر فیروزه ، دستبند فیروزه و نیم ست فیروزه و گردنبند فیروزه و …. را در اختیار مشتریان و هموطنان گرامی می گذارد .

مرغوب ترین و بهترین سنگ فیروزه اصل نیشابور را از ما بخواهید.

مدیریت فروشگاه فیروزه نور: مسعود صادقی

 

شماره موبایل:

۰۹۱۵۵۵۱۵۶۳۰

 

شماره تلفن : ۰۵۱۴۲۲۴۸۲۸۸ 

آیدی اینستاگرام :

 

firozeh.nour

 

سنگ ها بخشی از طبیعت زندگی ما را تشکیل می دهند که بسیار متنوع بوده و هر کدام دارای کاربرد های مختص به خود می باشند.

برای اطلاع از قیمت سنگ فیروزه شجری نیشابور پیشنهاد می شود که سایت های معتبر اینترنتی را مورد نقد و بررسی قرار داد.

قیمت سنگ فیروزه شجری

همان گونه که گفته شد سنگ ها انواع مختلفی دارند و معمولا بر حسب درجه سختی و ارزش آن ها طبقه بندی می گردند و معمولا سنگ فیروزه شجری از بهترین این سنگ ها می باشد چرا که ارزش مادی و معنوی فراوانی دارد.

این سنگ ها بسیار زیبا بوده و به همین دلیل در ساخت وسایل تزئینی، جواهر سازی و غیره بسیار کاربرد دارد و علاوه بر زیبا نمودن این کالا ها سبب افزایش قیمت آن ها نیز می گردد، زیرا به عنوان سنگ های قیمتی شناخته می شوند.

کشور ما دارای معدن های زیادی بوده و این سنگ ها در این معادن و توسط دستگاه های مدرن از داخل زمین استخراج می شوند و سپس به مراکز مخصوص انتقال داده می شوند و به کمک دستگاه های دیگری اقدام به جدا سازی آن ها از دیگر سنگ ها می نمایند. این سنگ ها قبل از استفاده برش زده می شوند و این برش سبب زیبا تر شدن آن ها می گردد.

سنگ فیروزه

قیمت سنگ فیروزه شجری به پارامتر های مختلفی بستگی دارد که در اینجا برخی از آن ها را توضیح می دهیم، معمولاً اولین عاملی که در قیمت گذاری هر نوع کالایی در اولویت می باشد کیفیت آن ها است، زیرا کیفیت و قیمت با هم رابطه ای مستقیم دارند یعنی هر چه کیفیت این سنگ ها بالا تر باشد دارای قیمت گران تری هستند.

برای تشخیص کیفیت آن ها می توان به رنگ آن ها توجه داشت و این نوع سنگ ها دارای رنگ آبی می باشند. معمولا این سنگ ها دارای ناخالصی هایی می باشند و هر چه سنگ فیروزه شجری خالص تر باشد دارای قیمت گران تری است و هم چنین سنگ ها بر حسب وزن به فروش می رسند و هرچه قدر که وزن این سنگ ها زیاد تر باشد با قیمت گران تری به فروش می رسند.

از گزینه‌ های دیگری که می‌ تواند در قیمت‌ گذاری این کالا ها بسیار موثر باشد نحوه خرید آن ها است. خرید این سنگ ها به صورت غیر حضوری امروزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است، زیرا خرید به این روش از فروشگاه های آنلاین انجام می‌ شود این فروشگاه ها بسیار معتبر بوده و ارائه کننده انواع کالا های با کیفیت می باشند و هم چنین آن ها را با تضمین کیفیت به فروش می رسانند.

خرید از این فروشگاه ها به کمک سایت های اینترنتی انجام می شود، این سایت ها بسیار معتبر بوده و آن ها به عنوان پل ارتباطی عمل کرده و سبب حذف واسطه ها می گردند و به همین دلیل است که قیمت کالا ها در این روش خرید تا حدودی ارزان تر است.

در این روش خریدار بدون این که از خانه خارج شود می تواند درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نماید و بدون اتلاف زمان آن را درب منزل تحویل بگیرید. این روش خرید امروزه رواج زیادی پیدا کرده است، زیرا از انتشار ویروس هت جلوگیری می نماید و هم چنین به سهولت انجام شده و راحتی و رضایتمندی مشتریان را نیز به همراه دارد.

خرید این کالا ها به روش حضوری از فروشگاه های معتبر دارای قیمت گران تری است، زیرا در این روش واسطه هایی وجود دارند که سود خود را از مشتری ها می گیرند و به همین دلیل سبب افزایش قیمت این کالا ها می گردد. این روش خرید امروزه به طور کلی رد شده است، زیدا علاوه بر قیمت زیاد، سبب می شود که خرید در بازه زمانی طولانی تری انجام شود، زیرا مشتری باید در محل حضور پیدا کند.

سنگ فیروزه نیشابور

سنگ فیروزه نیشابور یکی از سنگ های بسیار مناسب و زیبا می باشد که کاربرد های زیادی داشته و بیشترین کاربرد آن در صنعت جواهر سازی می باشد و به عنوان نگین برای انگشتر، گردنبند و دیگر انواع وسایل تزیینی استفاده می شود. آن ها دارای خواص درمانی بسیار زیادی هستند و با دارا بودن رنگ آبی باعث زیبایی این زیور آلات می گردند، آن ها هم چنین دارای کیفیت بسیار زیادی هستند و رنگ این محصولات با توجه به نوع آن ها متفاوت می باشد.

این سنگ ها جزو یکی از بهترین انواع سنگ های استخراج شده از معادن موجود در این شهر هستند، آن ها به صورت های مختلف و در اندازه بزرگ بوده و سپس برش داده می شوند و در اندازه های کوچک در اختیار مصرف کننده ها قرار می گیرند. این سنگ ها دارای سختی بسیار بالایی هستند و هم چنین آن ها بسیار صاف و یکدست هستند و هیچ گونه ترک و خرابی ندارد.

فرآیند برش بر روی این سنگ ها با دستگاه های مخصوص صورت می گیرد. سنگ فیروزه نیشابور دارای شهرت بسیار زیادی است و از طرفداران بالایی برخوردار می باشد.این محصولات در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارند و به عنوان یکی از بهترین سنگ های تزیینی شناخته می شوند. آن ها برای درمان صرع مناسب هستند و قرار گرفتن این سنگ ها بر روی بدن باعث جریان بهتر خون می شود و به عملکرد قلب کمک زیادی می کند.

سنگ فیروزه نیشابور دارای رنگی بین آبی و سبز بوده و وجود رگه های بسیار زیبا بر روی آن ها باعث زیبایی بیشتر این محصولات می گردد. آن ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و دارای طرفداران بی شماری هم می باشند. این سنگ ها به راحتی از طریق سایت های مختلف شناسایی می‌ شوند و به کارگیری آن ها احتیاج به تبحر بسیار بالایی دارد و افراد زیادی وجود دارند که از این صنعت کسب درآمد می کند.

این سنگ ها انرژی زا بوده و دارای انواع متفاوتی هستند که خرید و فروش آن ها از طریق گوناگون امکان پذیر می باشد، این سنگ ها علاوه بر ارزش مادی دارای ارزش معنوی نیز بوده و بنابر گفته امامان معصوم، استفاده مداوم از آن ها ثواب اخروی را به همراه دارد و هم چنین دارنده این سنگ از انواع بلا ها محفوظ می گردد.

هم چنین به همراه داشتن این سنگ ها سبب می شود که فرد در تمامی دوره های زندگی به موفقیت برسد و پیروزی را برای آن ها به همراه می آورد. سایت های زیادی وجود دارند که اقدام به معرفی این محصولات می کند و آن ها چون در کشور ما استخراج می شوند و دارای قیمت بسیار مناسبی هستند.

نوشته های مشابه