فیروزه نیشابور

لیست قیمت روز سنگ فیروزه نیشابور

فیروزه یکی از سنگ های قیمتی و گران بها می باشد که از آن در صنعت جواهر سازی استفاده زیادی می شو که به دلیل خواص فراوان مورد توجه مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است. بهترین فیروزه متعلق به شهر نیشابور است که از آن در ساخت انواع زیور آلات استفاده می گردد. برای استعلام قیمت روز سنگ فیروزه به نمایندگی های فروش یا سایت های معتبر مراجعه نمایید تا از آخرین قیمت مطلع شوید.

لیست قیمت روز سنگ فیروزه نیشابور

میزان سود صادرات سنگ فیروزه

میزان سود صادرات سنگ فیروزهفیروزه نیشابور یکی از گرانبهاتربن و قشنگ ترین سنگ ها محسوب می شود که طرفداران زیادی دارد. شرکت های پخش کننده توانسته اند متنوع ترین و مرغوب ترین انواع آن  را به بازار جهانی عرضه کنند و رتبه ی بسیار خوبی را در این زمینه به خود اختصاص دهند. صادرات سنگ فیروزه به دلیل مرغوب بودن به میزان انبوه به کشورهای خارجی صورت می گیرد که مورد استقبال مشتریان زیادی در خارج از کشور قرار گرفته است.

انواع فیروزه اصل با کیفیت درجه یک به کشورهایی نظیر: عربستان، کویت، بحرین، اندونزی، چین، مالزی، تایلند و سنگاپور و … صادر می شود که در بازارهای خارجی نیز بسیار پرفروش می باشد. سنگ فیروزه به دلیل کیفیت بالا و زیبایی خاص یکی از کالاهای صادراتی پردرآمد بوده و ۸۰ درصد از این محصول به کشورهای خارجی صادر می شود.

نیشابور یکی از معروف ترین شهرهای ایران است که در آن سنگ های فیروزه مرغوبی یافت می شود. این شهر قطب اصلی تجارت و خرید و فروش سنگ های فیروزه است و صادر کننده ی انواع این محصول به کشورهای خارجی می باشد.

انواع سنگ فیروزه مرغوب در بازار

انواع سنگ فیروزه مرغوب در بازارسنگ فیروزه از سه منطقه در ایران تولید و استخراج می شود که عبارت است از: دامغان، کرمان و نیشابور که با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در بازار عرضه می شود. نیشابور قدیمی ترین تولید کننده این محصول در ایران می باشد که انواع سنگ فیروزه مرغوب را تولید و ارائه می کند که می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

سنگ فیروزه نرم، سنگ فیروزه عجمی، سنگ فیروزه شجری، سنگ فیروزه درشت،  فیروزه چغاله سفید، فیروزه چغاله نیم رنگ، فیروزه گل کاسنی، فیروزه نوع خاکه، فیروزه نوع توفال رنگین، فیروزه نوع توفال سفید، و فیروزه نوع توفال نیم رنگ. فیروزه اصل خواص معنوی زیادی دارد که عبارت است از:

  • خواب های پریشان را دور می کند
  • سهولت در انجام کارها
  • افزایش رزق و روزی
  • رفع چشم زخم
  • نگاه کردن به سنگ فیروزه ثواب دارد
  • باعث می شود دعای شما سریع تر مستجاب شود
  • باعث افزایش طول عمر می شود
  • دور کردن بلایا

با مراجعه به سایت های فروش معتبر می توانید مرغوب ترین انواع آن را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

قیمت روز سنگ فیروزه در مشهد

قیمت روز سنگ فیروزه در مشهدعوامل زیادی بر قیمت سنگ فیروزه زنده تأثیر گذار هستند که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اندازه فیروزه: که هر چه ابعاد و اندازه بزرگتری داشته باشد مسلما قیمت بالاتری خواهد داشت.
  • رنگ فیروزه: هر چقدر رنگ آن آبی تر باشد قیمت فیروزه بالاتر است.
  • میزان خالص بودن فیروزه
  • نحوه عرضه و تقاضا: در خرید و فروش عمده قیمت پایین تر از خرید جزیی است.

معادن زیادی در اقصی نقاط جهان وجود دارد که از آن سنگ فیروزه استخراج می شود که می توان به معدن فیروزه نیشابور، معدن فیروزه کرمان، معدن فیروزه مصر، معدن فیروزه آمریکا و … اشاره کرد. در کشور ایران بیش از ۵ معدن وجود دارد که فیروزه نیشابور به دلیل ویژگی هایی که دارد از همه مرغوب تر است.  فیروزه نیشابور از کیفیت و طیف رنگ های زیباتری نسبت به نمونه های دیگر برخوردار است همچنین از درخشندگی و جلای بسیار عالی به دلیل داشتن ترکیب مولکولی منحصر به فردش نسبت به انواع دیگر برخوردار می باشد.

نمایندگی فروش سنگ فیروزه نیشابور

نمایندگی فروش سنگ فیروزه نیشابور سنگ فیروزه یکی از سنگ هایی است که در ایران طرفداران زیادی دارد. بهترین سنگ فیروزه متعلق به نیشابور است که مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد و بسیار پرفروش است. سنگ فیروزه از رنگ های سبز تا آبی موجود است. در دین مقدس اسلام در مورد خواص این سنگ سفارش های زیادی شده است که به دلیل خواص درمانی توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده است. فیروزه در زمان های بسیار کهن در ایران وجود داشته است. در دوران هخامنشیان این سنگ گرانبها و زیبا در جواهرات و زیور آلات قصر استفاده شده است.

این سنگ برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است که می توان به مواردی مانند: رفع میگرن و سر درد، بهبود دردهای عضلانی، بهبود مشکلات گوارشی، بهبود تب و سرفه، رفع گزش جانوران، تقویت قلب و کبد، دور کردن انرژی های منفی، جذب انرژی های مثبت، شادی آور، خوش شانسی، بهبود بیماری های روحی و روانی و … اشاره کرد.

سنگ های فیروزه به دلیل رنگ های زیبا و خواص فراوان برای سلامتی بسیار پرفروش هستند. رنگ آن به دلیل وجود آهن و مس در ترکیبش می باشد که از آبی تا سبز متغیر است. نمایندگی فروش سنگ فیروزه این محصول را به روش های مختلفی به مشتریان عرضه می نماید که روش اینترنتی یکی از روش های پرطرفدار فروش آن می باشد که مزیت های زیادی دارد.

فروش آنلاین موجب صرفه جویی در وقت خریدار می شود، تضمین ارائه محصول اصل و باکیفیت را بیشتر می کند، این روش فروش هزینه ها را به شدت کاهش می دهد همچنین کارشناسان فروش شما را در انتخاب بهتر راهنمایی نموده و اطلاعات لازم را در مورد نحوه خرید و مشخصات سنگ فیروزه در اختیار شما قرار می دهند.

تشخیص اصالت سنگ فیروزه

تشخیص اصالت سنگ فیروزه  فیروزه یکی از سنگ های قیمتی است که در انواع اصل و تقلبی در بازار موجود می باشد که شناخت نوع اصل آن برای افراد مبتدی کار بسیار دشواری است که پیشنهاد می شود برای خرید آن به مراکز خرید معتبر و مطمئن مراجعه گردد. از روش های شناخت فیروزه اصل از تقلبی می توان به مواردی مانند:

  • توجه به درجه سختی فیروزه 
  • توجه به رنگ سنگ فیروزه
  • توجه به معدن استخراج شده

رنگ فیروزه با توجه به وجود مس در آن متفاوت است که از طیف رنگی آبی تا سبز در بازار عرضه می شود. رنگ نوع اصل آن به آبی آسمانی نزدیک بوده و در پشت نگین رگه های سیاهی وجود دارد. قیمت سنگ فیروزه کرمان با توجه به رنگ و کیفیت و … متفاوت است. با مراجعه به سایت و فروشگاه های اینترنتی معتبر از قیمت این محصول مطلع شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید